Tuesday, 12 February 2013

Gelanggang Filem dalam dilema

           First sekali aku rasa gelanggang filem akan sesikit mengalami masalah yang memang aku pantang sekali.nak dihuraikan disini rasanya macam membuka pekung sendiri,ada je menda yang tak jadi.Kadang kadang rasa macam nak berhenti je buat majalah filem ni.Itu time tak silap tahun lepas kot aku dah nak kuburkan terus impian aku ni tapi lepas masuk je UITM aku rasa aku kena pasang balik impian aku tu,So korang tunggu ajelah keluaran pertama Gelanggan Filem nanti!

No comments:

Post a Comment